Ako môže správne skladovanie zvýšiť obrat Vašej firmy?

Každá firma chce od svojich zamestnancov, aby v práci dosiahli čo najväčšiu produktivitu, čo sa následne odzrkadlí aj na celkovej prosperite samotného podniku. Na tento cieľ sa vynakladá mnoho úsilia a je to jeden zo základných pilierov úspechu. Kľúčom k dosiahnutiu lepšieho pracovného výkonu, vďaka ktorému sa nám výrazne zvýši predaj a zisk, sú priamo ovplyvňujúce faktory. Napríklad správne prerozdeľovanie a prideľovanie zamestnancov, alebo strategické prerozdeľovanie práce medzi pracovníkov s ohľadom na konkrétne zameranie a čas, za ktorý toto zadanie sú schopní splniť.

Taktiež bolo preukázané, že aj mnohé nepriame faktory ovplyvňujú produktivitu a predaj. Sú tak isto dôležité, ako priame. Napríklad poriadok v práci a na pracovisku, osvetlenie na pracovisku, vetranie, klimatizácia, čistota, voľba nábytku, zariadení pre efektívne uskladňovanie, organizácie skladu a priestoru. Najvhodnejším prostriedkom sú prispôsobiteľné kovové regály. Aké kroky je potrebné spraviť a aké prvky je potrebné brať do úvahy aby sme dosiahli náš cieľ, zvýšiť predaj? Majster Regál Vám predstavuje jednoduché a praktické tipy ako na to.

• Poriadok a čistota.

Môže sa to zdať ako zbytočná rada, no pracovné prostredie, v ktorom je poriadok, čistota, kde je všetko uložené na správnom mieste, kde Vám nič nezavadzia pri výkone práce, nám umožňuje cítiť sa vo väčšej pohode a dokážeme sa viac sústrediť na naše pracovné zadanie. Avšak najdôležitejšie je mať všetko výborne zorganizované a v správnom poradí na prístupných miestach, vytvoriť jednoznačné miesto pre každú jednu vec na pracovisku. Rýchlo nájdeme to, čo potrebujeme, ale takisto ušetríme mnoho času pri hľadaní, čo nám dovoľuje sa viac sústrediť na pracovné záležitosti. A ako bonus nám usporiadaný priestor poskytuje pocit priestrannosti a zbavuje nás úzkosti spôsobenej malým, preplneným, až „upchatým“ pracovným prostredím.

• Odolné, praktické a funkčné zariadenie.

Ďalší nepriamy faktor, ktorý má vplyv na vyššiu produktivitu a profitabilitu firmy, je vedieť ako vytvoriť správny, efektívny a usporiadaný skladový systém. Bolo dokázané, že mnohé spoločnosti, ktoré kladú dôraz na vylepšovanie skladových systémov a samotnej logistiky v skladoch dokážu ušetriť omnoho viac peňazí a sú viac ziskové, výkonné a efektívne. A preto je veľmi dôležité mať zakúpené a vybavené kvalitné, odolné zariadenia, aby sa neznehodnotil žiadny sortiment tovaru. Musí byť funkčné a najmä praktické.

Ktoré zariadenie je najvýhodnejšie? Kovové regály túto úlohu spĺňajú dokonale. Dokážu sa prispôsobiť do akéhokoľvek prostredia, rýchlo sa poskladajú, ale aj rozoberú a môžu byť zasúvacie, bez skrutiek , alebo aj skrutkové. Typov na výber je mnoho. Vďaka ich dizajnu a typu regálu Vám bude všetok tovar ľahko dostupný.

blog-majster-regal

Je mnoho regálov, ktoré sa hodia pre akúkoľvek firmu, či biznis. Niekoľko príkladov:

· Do kancelárie: V závislosti od dostupného priestoru, odporúčame využívať najmä chromované, alebo trubicové regály. Ponúkajú nám možnosť uloženia veľkého počtu malých skriniek a kabinetov do tela regálov.

· Do dielne:. Rackový systém tvorený z troch modulov je ideálne riešenie pre skladovanie, ukladanie komponentov rôznych náhradných dielov potrebných pre rôzne opravy.

· Pre grafické a umelecké štúdium: Zinkové kovové regály sú ideálne pre tento druh využitia. Sú navrhnuté, aby mohli uskladniť produkty vo vertikálnej polohe (rôzne portfólia, fotografie, či iné predmety), držiaky, nadrozmerné predmety ako sú napríklad farebné platne na tlač.

· Pre akýkoľvek biznis. Rohové a univerzálne kovové regály sú vhodné do akéhokoľvek priestoru. Pri týchto regálových systémoch je možné využiť každú vlastnosť, ktorou regály disponujú. Môžete využiť priestor ako taký a každý jeden kút v miestnosti môže byť využitý rohovým regálom. Komfortné a jednoduché.

• Organizácia horúcich a chladných priestorov.

Organizácia a rozloženie produktov v obchodoch pomocou zón/oblastí má veľký dopad na zvýšenie predaja. A práve preto je rozloženie regálov a uloženie produktov podľa kritérií, úrovne a poradia kľúčovým prvkom. Prvá úroveň, nachádzajúca sa priamo na zemi, je vhodná pre ukladanie štandardných produktov. Druhá úroveň, t.j. prvá polica, je vhodná pre produkty, ktoré môže zákazník bez problémov dosiahnuť pri menšej námahe. Tretia úroveň je lokalizovaná na úrovni očí zákazníka, pri čom môže produkt chytiť, poobzerať, vyskúšať. Táto úroveň je najdôležitejšia, pretože produkty uložené na nej sa predávajú najlepšie.

• Kvalitné osvetlenie.

Environmentálne aspekty patria tiež medzi nepriame prvky, ktoré ovplyvňujú produktivitu zamestnancov. Dobre osvetlené miesta nám dodávajú pocit väčšieho poriadku, čistoty a taktiež priestrannosti. V dobre osvetlenom prostredí sa nám pracuje oveľa lepšie a cítime sa vo väčšej pohode.

• Pracujte stanovený čas, dodržiavajte prestávky a určujte si priority!

Bolo dokázané, že organizácia práce podľa priorít, od viac urgentných po menej, je správny postup efektívnej práce. Plniť jednu úlohu za druhou intenzívnych 25 minút s 5 minútovými prestávkami vedie k dosiahnutiu zvýšenej produktivity práce.

Adekvátne zaradenia, osvetlenie, organizácia priestoru, určovanie priorít, sú len naše základné rady, ktoré môžete aplikovať do Vašej dennej pracovnej činnosti, za účelom zaistenia efektívnejšej produktivity , výkonu a predaja. Pracujete v organizovanom, priestrannom a osvetlenom priestore? Máte ergonomické, praktické a potrebné zariadenia, ktoré Vám šetria čas?


Comment icon Comment