0%

Módny a textilný priemysel je jedným z najziskovejších sektorov na Slovensku, a preto nie je ľahké bojovať s konkurenciou na spoločnom trhu. Obchody, ktoré nie sú populárnou franšízou alebo nepatria do známeho reťazca, sa na trhu udržujú obzvlášť ťažko. Malé obchody s oblečením sa musia nielen presadzovať proti miestnej konkurencii, ako sú napríklad veľké nákupné centrá, ale aj konkurencia na internete.


skrutkové regály do obchodu


Veronika, ako každá žena, miluje módu a mejkap. Preto sa pred 3 rokmi rozhodla otvoriť svoj vlastný módny obchod s oblečením. Až do krízy korona vírusu fungoval obchod veľmi dobre, a preto by nám chcela povedať čo bolo jej tajomstvo úspechu tajomstvo.


„Navštívili by ste obchod, ktorý by Vás vizuálne nepriťahoval alebo by bol chaotický? Nie? Ani my“.

V prvom rade by ste sa mali uistiť, že Váš obchod má výhodnú polohu vo frekventovanej ulici, pešej zóne alebo v obchodnom centre, aby bol na očiach mnohých ľudí. To zvyšuje pravdepodobnosť, že niekto príde do Vášho obchodu, ale nie je to zaručené.

Ako prinútite potencionálneho zákazníka, aby vošiel do obchodu? Veronika sa pri podnikaní drží sloganu „Chceš úspech? Buď jedinečný a iný“. Pretvorila svoj obchod tak, že je ťažké si ho nevšimnúť a upúta každý jeden pohľad. Nič šialené a prehnané. Vizuál nenudí, nepôsobí komerčne a je maximálne jedinečný, moderný, trendový a štýlový. Je zameraný na určitú cieľovú skupinu za dostupné ceny.

Medzi cieľové skupiny Veroniky patria dospelí vo veku od 20 do 45 rokov, ktorí sa chcú moderným spôsobom obliecť za málo peňazí. Akonáhle je pozornosť potenciálnych zákazníkov upútaná prostredníctvom vhodného výkladu, pri vstupe môžu vidieť úhľadne a jasne definovaný tovar s osobitým dizajnom. Obchod je upravený, štýlový v moderných pastelových odtieňoch, pri tom nie je vôbec preplnený tovarom. Strategicky rozdeľuje zákazníkov podľa pohlavia. Oddelila pánske oblečenie od dámskeho a obchody na dva veľké celky. Každý obchod má svoje vlastné predajné zóny pre mužov a ženy zvlášť. Pri pokladni vždy strategicky ukladá tie najlepšie produkty a tým neustále zvyšuje ich predajnosť.

Veronika Vám prezradí 3 nápady a zaujímavé tipy, ako prezentovať predajný tovar pomocou policových kovových regálov a ako praktickým spôsobom správne organizovať sklad tovaru.

1. Kovové regály do predajne pre elegantnú a decentnú prezentáciu odevov.

V prvom rade by ste mali poznať svoj módny štýl a aký druh outfitu máte najradšej. Veronika predáva elegantné, moderné oblečenie pre slávnosti, ako sú svadby, špeciálne narodeniny alebo jednoducho elegantné záhradné „garden párty“ pre mužov aj ženy. Rozhodla sa zavesiť svoje výrobky na skrutkové kovové regály. Sú ideálne na výstavu elegantného oblečenia vo výkladoch a za pomoci dobré osvetlenia zaujmú každého okolo idúceho zákazníka. Zakúpila regály z e-shopu Majster Regál, ktoré upravila do požadovanej podoby tak, aby mohla oblečenie optimálne zavesiť. Na policové regály namontovali aj zrkadlá, aby si každý zákazník vedel predstaviť, ako by v daných šatoch mohol vyzerať.

Odporúčame aj celokovové bezskrutkové policové regály, ktoré rýchlo postavíte, rozoberiete a premiestnite. Vysoká flexibilita je zaručená. Nemusíte ich používať iba v obchode, ale aj v domácnosti, pretože sú moderné, estetické a naozaj vhodné aj do domáceho prostredia. Majú zásuvnú montáž a ľahko sa prispôsobia do akéhokoľvek priestoru. Výborné pre odloženie oblečenia.

2. Čisté prostredie, čistá plocha a čistý sklad.

Aby ste mohli jednoducho a rýchlo doplňovať zásoby do skladu, je dôležité, aby ste v sklade udržiavali poriadok, aby ste sa vyhli problémom. Za týmto účelom systematizovala a zorganizovala oblečenie, uložila ho do plastových krabíc a škatúľ na kovové regály s HDF policami. Najpredávanejší tovar, ktorý musí najviac doplňovať, bol pre ňu nastavený do pohodlnej výšky, aby sa k nemu mohla priamo dostať.

3. Prezentačné pulty a stoly.

Aby ste efektívne splnili všetky uvedené body, musíte pripraviť prezentačné pulty a stoly, ktoré sú využívané predovšetkým pre nový tovar, alebo zmenu sortimentu v závislosti od ročného obdobia. V tomto prípade využíva Veronika bezskrutkové kovové regály s HDF policou s technológiou RIVET v zinkovej farbe, ktoré je možné rozdeliť na dva pracovné stoly. Sú robustné, silné a oproti klasickým stolom vytvárajú skladový priestor v jeho nižších policiach. Veronika pripevnila na dámske stoly ružový a na pánske modrý pastelový panel, ktorý ich jednoducho rozlišuje.


Skrutkové a Veronika


Dúfame, že Vás náš blog inšpiroval a že Váš obchod skrášlite s našimi regálmi do obchodu.


Ak máte naplánovaný nový projekt a potrebujete krásne a kvalitné možnosti ukladania, dajte nám vedieť. Náš profesionálny zákaznícky servis Vám s radosťou pomôže. Kontaktujte nás a využite naše množstevné zľavy a bezplatné doručenie regálov! V našom e-shope taktiež nájdete regály vhodné do Vašej garáže, do špajze, do pivnice či paletové regály do Vášho skladu.

Chcete vedieť viac? Sledujte nás na Facebooku, Instagrame a LinkedIne.