Doručenie priamo na vašu adresu


Ponúkame oveľa viac ako len kovový regál v kartónovej krabici. O vašu objednávku sa dobre postaráme, až kým nepríde priamo ku vám domov.
Náš hlavný cieľ je jasný: garantovať najvyššiu kvalitu počas celého procesu prepravy vášho tovaru až po doručenie objednávky ku vám domov. Postaráme sa o vaše objednávky, ktoré starostlivo pripravuje náš logistický tím. Každá zásielka má svoju prepravnú históriu: objednávka sa zabalí, pripraví a odošle z nášho skladu až do rúk nového majiteľa – Vás.
Dodanie v rámci Slovenskej republiky
V rámci Slovenskej republiky je náš tovar dodávaný kuriérskou spoločnosťou DPD alebo DHL Freight. Naše dodacie podmienky zahŕňajú dodanie tovaru na určené miesto.
Naše prepravné spoločnosti
Spolupracujeme so spoločnosťami DHL Freight a DPD. Tovar je štandardne dodávaný v pracovné dni medzi 8:00 a 17:00, pričom je zákazník o dodaní informovaný priamo kuriérom. V prípadne bližších informácii o presnom čase dodania nás môžete kontaktovať na bezplatnom čísle 0800 500 655. Tovar odosielame len počas pracovných dní. Počas sviatkov a víkendov sa tovar neodosiela. Dobierku je možné kuriérovi uhradiť platobnou kartou (DPD malé balíky), alebo hotovosťou (DHL). Môže sa stať, že kuriér nemá terminál, alebo neprijíma hotovosť. Preto vás poprosíme rátať a pripraviť sa na obe možnosti.
Ak zákazník preberá tovar s poškodeným balením, príp. s viditeľným poškodením objednaného tovaru a rozhodne sa tovar prijať, je nutné podpísať u kuriéra prepravnú listinu so súhlasným prebratím poškodeného tovaru.
Dodacia lehota
Vaša objednávka bude odoslaná čo najrýchlejšie ako je možné. Expedícia: 24-48 hodín.
Náklady na dopravu
Pri každej objednávke nad 190 € bez DPH je doprava ZADARMO. Pri menších objednávkach bude cena doručenia 4,90 €. Minimálna objednávka nie je obmedzená, všetky ceny sú v EUR vrátane DPH.
Poškodenie počas prepravy
Tovar, ktorý bol poškodený počas prepravy, bude u nás skontrolovaný a bezplatne nahradený. V prípade poškodeného tovaru kontaktujte náš zákaznícky servis.
Informácie k baleniu
V záujme životného prostredia sa vzdávame zbytočného odpadu materiálu balenia. Naše obaly sú recyklovateľné a neobsahujú zbytočný obalový materiál ako fóliu alebo iný plast!
Vrátenie tovaru
Tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Náklady na dopravu/vrátenie tovaru hradí zákazník. Ak je tovar vrátený v záručnej dobe z dôvodu výrobnej chyby alebo chyby na strane výrobcu, náklady na jeho vrátenie prevezme Majster Regál.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok je Vám k dispozícii náš zákaznícky servis.
Kontaktujte nás!
V spoločnosti Majster Regál vybavujeme každú objednávku s maximálnou logistickou presnosťou. Vieme, že nejde len o kovový regál, ale o funkčné riešenie navrhnuté na optimalizáciu vášho pracovného prostredia. Naším cieľom je zabezpečiť, aby každé doručenie prebehlo hladko a spĺňalo vaše štandardy.
Každú zásielku starostlivo pripravuje náš logistický tím a odosiela ju zo skladu prostredníctvom špecializovaných dopravcov, s možnosťou sledovania trasy.
Rozsah doručenia: Slovenská republika
Zásielky doručujeme v rámci SR prostredníctvom našich partnerských prepravných spoločností DPD a DHL. Tovar sa doručuje v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00 na určenú adresu doručenia.
Riadenie dopravy
Spolupracujeme s overenými dopravcami, ako sú DPD a DHL.
V našej spoločnosti Majster Regál vyberáme najvhodnejšieho logistického partnera podľa typu objednávky a jej logistických požiadaviek.
Balíkové zásielky sa doručujú výhradne v pracovné dni. Kuriér vás vopred kontaktuje, aby ste boli informovaní o doručení. Presné informácie o doručení nájdete aj v e-maile s potvrdením objednávky prostredníctvom priloženého odkazu.
Pri objednávkach obsahujúcich veľkorozmerný tovar, ako sú paletové regály, vyberáme skúsených logistických partnerov so špecializáciou na objemnú prepravu.
Pre viac informácii ohľadom vašej objednávky nás môžete bezplatne kontaktovať na čísle 0800 500 655.
Podmienky doručenia pre veľkoobjemový tovar (PALETOVÉ REGÁLY)
Veľkoobjemový tovar, ako sú paletové regály, sa doručuje nákladným autom. Vyžaduje sa použitie vysokozdvižného vozíka alebo iného zdvíhacieho zariadenia, ktoré nie je zabezpečené dopravnou spoločnosťou.
Upozorňujeme:
· miesto doručenia musí byť prístupné pre nákladné vozidlo
· dpravca nezabezpečuje vykladaciu techniku a preto je zákazník povinný zabezpečiť potrebné vybavenie v čase doručenia
Čas doručenia
Zásielky sa po vyexpedovaní zo skladu doručujú štandartne do 24 až 48 hodín, ak je tovar na sklade. Pri paletových regáloch je čas doručenia približne 15 dní.
Cena dopravy
doprava ZADARMO pri objednávke nad 190 € (bez DPH)
paušálny poplatok 4,90 € pri menších objednávkach
minimálna hodnota objednávky nie je stanovená
všetky ceny sú uvedené s DPH
Prepravné poškodenie
V prípade poškodenia pri preprave naši odborníci problém posúdia a poškodené produkty bezplatne vymenia. V takom prípade prosím kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ak zákazník prevezme tovar s poškodeným obalom alebo viditeľným poškodením, je potrebné túto skutočnosť zapísať do dodacieho listu a potvrdiť podpisom spolu s vodičom.
Hlásenie poškodenia pri veľkoobjemových zásielkach
Ak pri preberaní materiálu zistíte poškodenie, je nevyhnutné túto skutočnosť zaznamenať do prepravného dokumentu CMR, ktorý poskytuje dopravca, a podpísať ho.
Zároveň je potrebné vyhotoviť fotografie poškodenia, aby sme mohli vašu reklamáciu vybaviť so všetkými zárukami.
Ak nie je možné zásielku skontrolovať priamo pri vykládke, je potrebné do CMR dokumentu napísať: „Tovar nebolo možné skontrolovať pri vykládke.” V tomto prípade musí zákazník poškodenie nahlásiť a doložiť do 48 hodín od prevzatia zásielky.
Optimalizované a ekologické balenie
Minimalizujeme použitie zbytočných obalových materiálov. Všetky naše obaly sú recyklovateľné a bez nadmerného množstva plastov – v súlade s ekologickými a zároveň logistickými štandardmi.
Vrátenie tovaru a reklamácie
Tovar je možné vrátiť do 14 dní. Náklady na vrátenie hradí zákazník. V prípade reklamácie v rámci záruky hradí spoločnosť Majster Regál 100 % nákladov na vrátenie.
V prípade akýchkoľvek otázok je vám plne k dispozícii náš tím zákazníckej podpory.