Ako propagovať vaše výrobky na eventoch čo najefektívnejšie za pomoci kovových regálov?

Obchodné podujatia, výstavy, veľtrhy či konferencie predstavujú najlepšie spôsoby ako upútať pozornosť na vašu značku či firmu. Avšak príprava na podnikateľský event nie je celkom jednoduchá.

V prvom rade je potrebné sa zaregistrovať a zistiť základné podmienky vystavovania. Okrem toho nie je na škodu sa informovať o rozlohe poskytovaného priestoru, umiestnení elektrických zásuviek a ďalších podmienok dôležitých pre prezentáciu vašej firmy.

Keď už máte všetky detaily preverené, je potrebné si premyslieť, čo všetko chcete na veľtrhu ukázať a ako celé predstavenie firmy bude vyzerať. Či budete úspešní ovplyvňuje niekoľko dôležitých aspektov, na ktoré je potrebné sa riadne zamerať.


1. Prehľad a pripravenosť

Absolvovať eventy, ktoré určite rieši aj vaša konkurencia, je dôležité pre vašu konkurencieschopnosť. Preto je nutné mať nielen prehľad v jednotlivých eventoch, ale aj v konkurencii a samozrejme v klientoch, ktorí eventy navštevujú. Dôležité je osloviť potenciálnych zákazníkov, prípadne dodávateľov alebo iných predajcov vhodných na spoluprácu.


2. Prezentačná tabuľa

Ak je to možné, rozhodne si vystavte prezentačnú tabuľu, kde sa zákazníci dozvedia, aké produkty ponúkate a ako ich môžu využiť. Snažte sa byť kreatívny a umiestniť tabuľu tak, aby si ju všetci hneď všimli. Uveďte logo a názov firmy na viaceré viditeľné miesta. Obrázky sú vždy skvelým pútačom.

1-blog-regaly-a-eventy-vesiak-sk

3. Vizuálne lákavý, upravený a organizovaný priestor

Pri vstupe do vášho eventového priestoru, musí mať zákazník pocit, že všetko má svoje miesto. Preto je potrebné si zadovážiť dostatok ukladacích a odkladacích priestorov. Pokiaľ máte vzorky či ukážky pekne uložené v policiach, na zákazníka to pôsobí efektívnejšie ako rozhádzaný chaotický priestor.

Dostatok odkladacích miest vám zabezpečia napríklad regály do obchodu alebo pri väčších zátažiach môžete pokojne použiť regály do skladu či regály do dielne. Regály sa využívajú v rôznych farebných prevedeniach, s rôznymi počtami políc a sú vhodné pre rôzne hmotnosti.

Pokiaľ propagujete publiku predstaviť napríklad ťažké pneumatiky, regály do garáže budú pre vaše eventy ako stvorené.


4. Logo na viditeľnom mieste

Zákazníci si najlepšie zapamätajú to, čo vidia na vlastné oči, a preto je vhodné umiestniť veľké logo firmy aj s názvom do priestoru showroomu. Pokiaľ nie je možné upevňovať nápisy na stenu, buďte kreatívny a zaveste logo na nástenke alebo na plachte cez kovové regály s reklamnými predmetmi.


5. Usporiadajte výstavné police správne

Vystavované predmety by mali byť usporiadané v policiach v postupnosti. Či už použijete hlboké regály do dielne alebo obchodu, väčšie predmety by mali byť uložené vzadu, menšie predmety pred nimi a najmenšie úplne vpredu tak, aby bolo všetko dobre vidieť.

2-blog-regaly-a-eventy-rivet-system-sk

6. Upútajte prezentáciou

Videoprezentácia prípadne „slajdy“, ktoré budú pútavým spôsobom lákať zákazníkov do vášho stánku sú vhodným marketingovým ťahom. Pokiaľ máte možnosť, urobte to zaujímavým spôsobom. Na skrutkové regály môžete upevniť premietacie plátno a prezentáciu púšťať na ňom. Každá odlišnosť pomôže zákazníkovi si vás zapamätať.


7. Svoju účasť propagujte

Sociálne siete sú skvelým nástrojom na zdieľanie rôznych užitočných informácií. Prostredníctvom nich môžete dať zákazníkom vedieť kde vás môžu vidieť, prípadne ich pozvať, aby váš stánok navštívili.

Získanie nových zákazníkov či obchodných partnerov na eventoch si, ako vidíte, vyžaduje veľké množstvo energie a dobrej nálady. Ak sa budete vo svojom priestore dobre cítiť a budete mať s pevnými regálmi všetko dobre pripravené, stačí vám veľký úsmev na perách a zmysluplná komunikácia a o klientov nebudete mať núdzu.

Ak ěste stále nemáte jasno v tom, ktorý regál je pre Vás ten najlepší vyskúšajte náš konfigurátor regálov, alebo prejdite priamo na kategóriu pre regály na pneumatiky, na topánky, na kvety či na hračky.


Skrutkové a Veronika